Wednesday, 31 August 2005

Kempen Belog Merdeka '05 : Apa Pasal Gua Manyak Suka Malaysia?

MERDEKA! MERDEKA!

Sempene Hali Medeka, gua mau kasi tau pasal apa gua suka sangat tinggal dekat ini negala:

SATU: Makan-makan
Gua manyak suka sini punya makan-makan. Mana lagi tempat lu boleh cali itu Char Koay Teow, sama itu Nasi Kandar, Cendol, Tuak, Samsu, Nasi Ayam Hainan, sumua kita ada! Negala lain tak boleh lawan. Lagi, itu Singapore punya sumua tiru kita punya!!!

DUA: Cakap-Cakap
Kita punya lakyat ada manyak bahasa boleh cakap-cakap. Kita sumua boleh cakap itu Bahasa Malaysia. Ada jugak yang boleh cakap itu Cina, sama itu England, sama itu Tamil. Macam-macam kita boleh cakap. Tapi boleh jugak paham sama olang lain.

TIGA: Siti Nurhaliza
Fooyoh. Itu Siti memang manyak lawa lar, gua bagi tau lu. Gua manyak suka masa dia pakai itu Baju Kebaya. Manyak seksi! Kalau ada Siti pakai bikini punya gambar lagi best! Tapi dia manyak baik punya pelempuan. Tak pakai seksi seksi punya. Tapi hor, dia tak pakai seksi pun manyak cun. Gua manyak suka!

AMPAT: Trefik Jem
Gua tipu lu lar. gua tak suka sama itu Trefik Jem. Tapi gua suka masa takde trafik jem. Itu masa manyak best. Boleh lumba-lumba pakai gua punya sudah modifait punya Plotong Wila.

LIMA: Durian
Gua manyak suka itu Durian. Sama Lambutan. Sama Manggis. Sama Pisang, Ciku, Langsat, Nanas, sama lain-lain. Manyak sedap wooo! Negala lain takde buah macam itu punya. Itu Elopah ada epal sama oren saja. Tak best. Kita punya Dulian lagi power! Ada KICK! Itu olang Elopah hidu dia pun sudah pengsan! Mana ada epal boleh hidu sampai pengsan punya?

ENAM: Plotong sama Peludua
Wahlau. Itu keleta Plotong manyak power wooo. Mana lagi negala ada kereta pakai tin-Milo buat punya? Lepas tu, itu Kancil punya manyak power. Parking pun senang. Tapi kalau aksiden habis lar.

TUJUH: DVD
Kita punya negala ada manyak itu DVD mulah mulah punya. Mana mana pun boleh beli. Apa-apa pun ada. Tembak-tembak punya, sayang-sayang punya, ketawa-ketawa punya, apa pun ada. Paling best ialah itu bogel-bogel punya. Itu filem manyak stim woooo!

No comments: