Tuesday, 17 February 2009

MUSICLARITY: Jiwang Tuesday #9 (The One With Awie yang Hebat)

Awie ni, memang hebat. Tiap-tiap bulan Oktober, dia pasti mengalami tragedi... tetapi dia tak pernah kisah, walaupun dia terpaksa bernafas dalam lumpur! Walaupun dia terpaksa berSembilu (bukan sekali, tapi DUA KALI!)... dia tetap mengejar Maria sama Mariana sampai dia dapat kedua-duanye sekali!

Fooyor, jangan main-main, ok? Awie ni, memang dahsyat. Dulu band dia dipanggil Wings; sekarang, dia tak main dah, muzik-muzik ni... dia dah jadi Ghostbaster! Hari tu je, dia pegi kejar zombie kat itu Kampung Pisang jugak, lepas tu, dia ajar itu Radhi dari OAG (tu pu lagi sekor... dulu main lagu England, sekarang Melayu pulak. Krisis Identiti ke?) macam mana nak fight itu Antoo pulak! Fooyor!

Acquisitions: Wings - Bernafas Dalam Lumpur

DISCLAIMER: All the mp3s available here are for sampling purposes only. So don't be an irresponsible pirate - if you really like the songs, be sure to buy the album also, ok? BTW, if you have a problem with the mp3s I've listed on the blog and want me to take them down, please email me at eyeriz@gmail.com, and I'll remove it at once.


Previous Jiwang Tuesday posts:

No comments: